Tuesday, April 17, 2012

Terima Kasih lagik....

Salam pagi2...kol 2.30 tadi dh jaga sampai skrg 5.30 pagi blum tdo2 lagi aku nih.kompem la takleh tdo....kalo tdo jawapnya ponteng keje la aku...so tahan la wahai mata...celik la sampai malam kang baru pejam utk beradu yer!!..*_*






Pagi2 buta ni nak hapdate pasal nih...tuh quote kat atas tuh...aku dapat email dari memember...besela email berangkai2...katernye coretan dr Ustaz Don...ustaz glam dan fofular di abad ini selain ustaz Kazim Elias dan ustaz Trengganu tu...aiyokkk lupa nama dia...so bila aku terbacer teringat la nak post n share kat cni ngan uolz...

Alhamdulillah apa yg aku baca tu....dan tertulis pun kat ctu...ade jugak kena mengena dgn aku....syukur Ya Allah....begitu banyak yg dah Engkau beri....cuma kadang2 aku hamba-Mu ini tak pandai bersyukur dan kadang2 lali dan alpha dengan kesenangan tu.....

Selain dari hidup senang, gaji lebih...anak2 yg comel2 blake...soleh ke tak blum nmpk lagik...anak2 aku baru cecah 6thn yg sulung tu....tp InsyaAllah aku sentiasa berdoa mereka bertiga menjadi anak2 yg soleh dan solehah....walaupun aku dan laki aku tak bley la nak jadik setazah or setaz yg tinggi imannya...tp banyak ruang dan peluang utk aku didik anak2 aku tu menjadik yg terbaik dan beramal ikut syariat yg dah Allah aturkan....

hah....tapi yg paling best...pencapaian aku setakat ni Alhamdulillah bos pun hargai...dan aku pun dapat la benda yg aku tak la sangka2....dan sebenar aei....tak bawa makna apa2 pun...tp ia adalah satu penghargaan buat aku dan diri sendiri...dah sape yg nak bagi...atau nak calon untuk diri sendiri kan....huhu...derrrr ape ko membebel nih???....hocayy...hocayy...ni aku dapat pingat ni sbenarnya...





untuk sambutan.....


so kalo ikutkan bukan senang la nak dapat dah bila Yang Dipertuan Besar yg baru nih...because baginda sangat teliti esp...anak baginda si Raja Muda yg encem tu...haiihh...+_______+


dan aku rase kalo tak kerana quote yg kat atas tu...pencapaian aku 2 tahun kebelakangan ni tak la cam gini...so nasihat aku...kerja la seikhlasnya dihati tanpa minta balasan apa2 pun...dah mmg tanggungjawab kiter bekerja kerana Allah yg pentingnya...dan untuk bantu suami uruskan rumahku yg belum siap tangganya lagi.....dan pkiorkan jugak....gaji yg kiter nak bawak balik tu la yg nak bagi anak2 kiter makan...kalo asik ngular jek....(eh sesekali takpe kot ngular...hahaha)...cane la negara nak maju....tu yg org dok cakap gomen kejenye bace paper jerk....hello aku tak erkkkk...tak sempat pun.....okay...Assalamualaikum.....tamat membebel...



No comments:

Post a Comment