Monday, December 12, 2011

Perlu ke??

Hari ni tetiba rasa menyampah dgn status org2 di fb!!

Tak baeeekkk tau!!!..eh aku punya blog.aku punya suke la..hahah.amik!! Eh tapi..dia punya fb dia punya suke lah!!! Hah.amikkkk!! Aku pulak yg kena.padan muka aku!!

Aku pun takto nape aku rase menyampah.ye la kenkadang ada time TETIBE je rase.so what to do?bacer jek la korunk pun!!!mungkin aku pun penah letak status yg org menyampah dan mungkin aku pun penah letak status yg macam aku dok menyampah tu..tapi tu la..

Perlu ke?

Perlu ke letak status yg menunjukkan awak/aku yg sebok sgt dgn keje cam kite tu org paling penting sgt kat atas muka bumi neh!

Sebab..

Nanti org yg tak sebok terase ati pulak.yerla jawatan same.apsal dia sebok aku tak?..mula lah macam2 pk..ooooo.bos sayang dia lebey..oooooo.dia kaki bodek.

Dan lagi..perlu ke letak status awak pergi merata holiday tempat yg mewah2.tempat yg best2 tunjuk kan awak/aku dapat n puas ati g tempat tu.cth: erm puas ati la g bercuti kat resort bla.bla.bla.pasni nak g resort bla.bla.bla.pulak..

Sebab..

Nanti aku,kau,dia yg x dpt pegik cakap.heleh aku pun bleh pegik jugak...atau ooo banyak duit dia yer.berjalan tempat syiok2 jah!!.

Aku ade penah terbaca satu artikel x ingat ustaz mane. Bukan ustaz kazim ilias.atau ustaz azhar idrus...kalo kita cakap or tulis camtu dh menimbulkan riak cer korunk komen pulak. Ker cane?

Dan..

Memang la semua org takkan terlepas dr buat silap.aku pun.jadik mari kita sama2 muhasabah diri.
Kalo nak tulis camtu tulis kat blog yer dak?

Peace No War :SMILE:

No comments:

Post a Comment