Sunday, April 01, 2012

Terima Kasih daun Keladi...

Assalamualaikum semua...

dah lama aku nak update pasal kenduri meriah adik aku yg sorang neh....ALHAMDULILLAH selesai semuanya...so......


selamat sudah...Majlis Meraikan CHENTA Dr.Nurul Fiza n Kapten ALiff...penat mmg penat...tapi berbaloi2...n terima kasih jugak yg tak terhingga kepada 'pak andam' zam yg decokan pelamin dewan, rumah, n baju tiffany blue adik aku tu dgn gojesnya....

zam

pelamin dewan

family

gojes doktor

majlis merai di rumah pengantin lelaki pun sudah...tapi hari tu sangat panas beb...cair make up ahkak...


aku takderk pulak kat cni

kepada semua jiranku Makcik Mahinar,saudara-mara makcik pakcik, Alang Jan, Mak Ngah, Pak Ngah, Cik Ala, Cik Din, Paklang, Maklang, Maklong, Paklong, Pak lang Man, Acu, Makcu kazen2 Atie, Dudu, Kak nie, Kak zah, Kak zian, Kak ina dan lain2 yg tak tersebut yang jauh dekat meraikan pengantin terima kasih sangat banyak....jasa kalian sangat istimewa....huhu jiwang pulak aku...pasni pakcik ayob n makcik normy hanya ade satu lagi kenduri kawen...tp macam lammmmmbattt lagik jek...si teruna tu muda lagik..


Mak n Makcik Mahinar

MakNgah, Makcu, Cik Ala, Alang Jan
Kazenz n anak2
Acu, Makcu, Atie dan Dudu
dan yang penting we r the gojes gegirlz ever after...hahhaha jangan jeles...

ofcoz pengantin lama jugak yang happy




yang penting TERIMA KASIH DAUN KELADI... daripada pengantin

No comments:

Post a Comment