Wednesday, February 08, 2012

Kalo...

Assalamualaikumm...ladies, mommies... who else??? uolz semua laaa...okay...

Haiiihh...bersawang pulak blog aku neh...lama tak update...sejak2 dh masuk keroje...try jugak cari time nak update...tak dapat...so today dapat jugak walau ade beberapa minit jek b4 balik..hari ni hari yg sangat heaven dtg keje sebab BOSS tarakk...heaven kan??...muahahah (gelak jahat)

...okay...rutin ngepam masih diteruskan...Marissa dah 3 bln Alhamdulillah masih lagi FBF...lega...tapi bila cuti dia asik ngopek...tak sempat nak pam...kalo g keje jek dapat kumpul stok...tu pun cukup2 utk esok jek...stok frozen pagi tadi tgk tinggal 5 paket jek...buntu gua sekejap...sib baik this week hanya 3 hari jek keje...harap dapat menampung sementara buat collection lagik time cuti (kalo dapat la...)

so hari ni pagi2 1st sesi terasa happy sebab dapat collect 5.5 oz ..huh mmg best..pk2 sebab smlm makan habatussawda 4 biji...2 hari lepas mkan obimin pluz...tu yg rase cam membuak sket...tapi bila sesi kedua sblah ptg...hadoiii mak....apasal  ntah tgh syiok2 ngepam...layan video Marissa dok membebel...tetiba bunyik cam susu turun banyak lam botol..hati cam nak berbunga..lam kepala sempat terlintas kalo dpt 10 oz sesi2 siang hari ni...meriah nye...sekali erkkkk....tgk susu dah masuk lam tube!!!!!!  der....jammed!!cepat2 stop kan takut masuk lam motor dia lagik la aku jammed kang....aku try ketuk2 sket...susu still ade lam tube...malas nak bangun basuh...on balik tapi...haih...dapat collect 3 oz jek...memang drop betul la!!!...baru nak terasa happy2 sekejap...adohai...rezeki anak mommy......sape ade pakai medela swing?? memang cenggitu ke?? gugel tadi...ade beberpa yg terkena cam aku neh...apa punca...???

tapi okelah dapat 8 oz jeee...utk ari nih...tu rezeki yg ade...Marissa kena redha ye...mommy akan keje keras sket malam nih...n makan banyak biji2 kapsul habatussawda tu...gulp..gulpp...

then aku terpk apa jadi KALO...pump aku rosak...buat teknik marmet ke hape ntah tu..lambat la pulak...nampak cam terhegeh2 jek buat...aku dah la mengejar masa...kang BOSS kejar aku pulak...aku dh la takderk back up pump...perlu ke beli satu lagik??? hurmmm?? hurmmm?? hurmmm???

Encik hubby...bole ke?? bole?? bole??...haisshhhh

1 comment: