Saturday, January 21, 2012

My Honeybunch Sugarplum

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Digital Scrapbooking Photo Tinks by WiddlyTinks.com


Okay....aku takderk story best nak story...heheh berbelit ayat..., tp aku nak story jugak sambil layan citer Knight & Day. Ntah hape citer dia aku pun takto..tau2...Tom Cruise (betul ke eja)... bawak aeroplane yg dah nak terhempas...hmm.tp sebab Fox muvie premium HD shantek la gambo...dan pulak tv beso gedabak....layan kan jugak la...

Ni la sepasalnya...laki aku...En. Arai, selalu membeli menda yg beso2...tv beso, kete beso, meja beso dan baru ni dia dh mbeli komputer touch screen yg beso jugak....tinggal la lappy mommy yg tenonet ni..terus dipinggirkan...effan pun seronok sebab dapat bawak bas & tren guna screen komputer yg 2x ganda sebelum neh..owh!! bawak bas?? hah...tu la effan ntah mana dia jumpa org dunlod kat utube program bawak bas...so bila beso kan utube tu mmg nmpk real lah ko bawak bas. Disebabkan mouse dia wireless (konon canggih manggih la tu) bebudak ni tau aje lah...dah main benda2 tu bawak kulu kilir...hahaha...bila daddy sudah marah komputer tak bley guna..."daddy guna utk work daddy aje..." daddy said and both of them said "okay...laptop mommy ada.."...hmmm oke fine...aritu eksen sangat...dah ade komputer beso..yg kecik kena pinggir... dah sekarang... eh beb...apa ko membebel neh beb??

owh...

beb...sebenarnya aku nak story pasal ni beb....senin lepas aku panggil makcik urut dtg umah utk ngurut aku...sebab aku rasa aku tidak la berapa sehat kebelakangan neh...perut aku rase sikit2 turun..kaki dah kebas2...pinggang dah sakit2...so makcik rawk yg aku panggil mama yati pun datang la umah (laki aku panggil dia mama rawk)...hahaha...dia suka makan...so aku dah siapkan mee sup tulang spesel utk dia...ofkos la dia tu berbayar...walaupun berbayar..kita kena gak la berbudi...dah dia ngurut aku kasik sehat...dan aku mmg rasi sgt ngurut dengan dia...dah setahun la lebey kurang gitu aku tak jumpa dia...sebab bila dah preggy aku takdek masa nak panggil dia. patut tgh preggy pun boleh ngurut, org kater...tapi jangan tang perut la...

dan dia sangat suke jumpa aku...dia peluk2 aku...peluk2 anak dara aku...dan aku paling suke dia ketawa...mamayati ni tukang urut yg sgt chumel aku rase...selalu la kan...makcik urut mesti scary...hahahah...kan?? kan??..oke...masa dia tgh ngurut aku tu...dia tanye sape nama anak dara aku yg sangat mungil tu...then seperti nama lam gambo di atas la aku cakap kat dia...then aku sambung...

"sebonaei nak bagi namo lain..." aku cakap

"...apo namo yg ekau nak bagi tu??" dia tanya

"...Anggerik Inara...." ngan slumber aku jawap......

dah dibantai dio golakkan den bagai nak pocah bilik...tak beronti pulak tu...dah dengan aku2 dok terkekeh2...kluar2 air mata...

"aiiii...geli betui ati aku ni..." kater dia

"...apa mama neh?? apa yg geli sgt..."

"sib baik ko tak bagi dia nama tu...."

yerlaaa....aku takto apa yg geli ati sgt tapi aku pun terpk ye jugak cakap dia....cam yg dia kater...

"sesuai sgt nama dia sekarang neh...cer ko bagi nama Anggerik tu...hah tak padan langsung dengan tuan nye!" sambil dia buat mimik muka...hahhaah

sejak Marissa dalam perut aku cuma ada satu nama tu jek untuk dia bila kluar nanti...tapi aku tak sebut...sebab org tua2 kater kalo sebut dah WAJIB bagi nama tu kat anak bila lahir nnt...so bila dia lahir jek...aku pun bersebut la nama tu kat laki aku...dia tanak, tak sedap la kater dia, bapak mentua aku pun tanak, takderk makna pulak...haissshh...INARA tu maksud dia bercahaya2...tu yg aku jumpa dalam internet la...aku bagi tau kat adik2 ngan mak aku...deorg semua dok pakat gelak...cakap toksah la dok bagi nama merepek...eh tapi aku rase sangat unik la...dan lagi bila aku cakap kat abah aku, memang abah aku terkejut sangat...katernye...cam dah takderk nama lain...dah bila citer kat mamayati bantai dia gelak cam nak pocah perut.....hmmmmm sedap per nama tu...tapi member aku pun cakap...jgn lah...kang kawan2 dia panggil Anggerik...trus org dok cakap cengkerik2...heheheh ye jugak...hurmmm...

okay...okay.....terima jek la...apa yg org seme cakap maybe ade baiknye...so lepas seminggu lebey baru la ade nama yg sesuai dan chantek utk anak dara aku neh....

NUR QAISARA MARISSA...tak kesedap tu....

No comments:

Post a Comment